Livet på en go jävla pinne

Publicerad 2015-01-11 12:10:13 i Allmänt,

 
 
Alltså.
 
VAL THORENS, DU ÄR FÖÖÖÖÖÖR BRA!?!?!?!?
 
Är så vidrigt lycklig över mitt jobb. Ibland skriker jag av lycka i backen när jag åker skidor, när jag kommer på att det här ÄR MITT JOBB?? Samma med när jag går själv i byn med min uniform och checkar med hotellen - har hållt på att halka ihjäl mig för jag tittar för mycket runtom mig för det är SÅ JÄVLA FINT HÄR!
 
Det är en sån speciell känsla att gå runt med sin uniform och känna att man typ äger Val Thorens. Det är så fett att representera något som man verkligen älskar.
 
Och nog att pistområdet här är underbart. Men människorna här...MÄNNISKORNA HÄR! Alla är bara så jävla goa. Alla guider, säsongare och samarbetspartners! Det är så fint när vi alla guider från olika bolag bara sitter på afterskin och ba hygger. Och jag är så sjukt tacksam över att Stine och jag klickar så mycket. Vi är sån superduo!
 
Jag vill bara ta med alla danskarna här till Sverige när jag måste hem. Jag tänker redan nu hur jävla förstörd jag kommer va när jag ska hem. Men det ska jag inte tänka på nu!! Jag ska bara fortsätta njuta så inni helvete!

Den här veckan tror jag kommer bli så fet för det verkar som alla gäster är så goa! Och det gör allt. Då tänker man inte på att man har sån jäkla sömnbrist och är mega förskyld.
 
Aaaaee, nu ska jag ta en liten lur, sen äre afterski och då ska jag hygge med gästerna och jag också pussa lite på min Casper
 
 
//Over and out på mitt jag-älskar-livet-inlägg
 
Ni får en bild på min arbetsplats också, här har ni mitt kontor :)))
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela