PaRtY FrEdAk

Publicerad 2014-11-14 20:29:06 i Allmänt, Skidguide i Val Thorens,

 
 
Nu har jag gottat ner mig i sängen med filt omkring mig, tänt ljus, satt på mys-listan och pricken över i:t, ett glas rött också. Här ska det brainstormas in i det sista med mina hemläxor inför skidguidejobbet.
 
Imorgon åker jag till Mimi i Eslöv. Då ska vi bara mysa tillsammans. Längtar redan efter att få skeda med na!<33
Sen på söndagsmorgonen åker jag tiiidigt till Köpenhamn för då ska jag på bokföringskurs inför jobbet. Alltså...jag försökte hålla mig borta så mycket som möjligt från det ekonomiska m.m. För jag ska ju "bara" va en vanlig skidguide. Ha! Men icke! Men har undvikit det bara för jag är rädd för sånna grejer, att göra/räkna fel o sånt. Men fan, är SÅ redo att lära mig om bokföring. Det beöver jag verkligen!
Jag kommer spendera hela dagen i Köpenhamn med kursen och sen ska jag och Stine sätta oss och sammanföra våra hemläxor, så vi har allt färdigt till den 23:e. På kvällen kommer jag åka tillbaka till Eslöv igen för att sova hos Mimi. Tågen gick inte hem när det är söndag och så sent. Men då får jag tid att hänga med min boo och säga hejdå till henne.
 

SHIT VAD TIDEN GÅR SNABBT NÄR MAN HAR DEADLINES, SKA HINNA ÅKA TILL KÖPENHAMN OCH HINNA KÖPA ALLT MAN SKA HA MED SIG. HERREGUD JAG HAR TYP TVÅ VECKOR KVAR I SVERIGET!
 
Men om jag är taggad?
 
OM jag är taggad! Ska bli så jävla fett att få jobba röven av mig i 4 månader och UTVECKLAS. Och ha (högst troligen) ett kanonroligt jobb!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela