Om man skulle ta tag i att tatuera sig nångång

Publicerad 2014-11-12 12:25:00 i Allmänt, Fint,

 
 
Har fått nån dille på fingertatueringar. Det är så fint med flera olika tecken på fingrarna. Speciellt egyptiska tecken som jag alltid har tyckt om. Eye of Horus SKA jag skaffa som tatuering. Nånstans på kroppen om inte fingret.
Dock känns det träligt att om jag nu skulle ta mig till mods att göra tatueringar på fingrarna, så skulle mina allra första tatueringar synas väldigtväl. Är det lite magstarkt när det är ens första tatueringar....eller? Är så jävla old att jag tänker på om jag inte kommer tas seriös i mina framtida jobb med fingertatueringar.
 
 
egyptian eye and cresant moon tattoo love !
 
 
 
Minimaliska tatueringar är så fint överhuvudtaget.
Alla bilder är från min pinterest. Gå in och lägg till mig vettja om ni har de, för just nu älskar jag att försvinna in i pinterest.
 
99 Impossibly Small And Cute Tattoos Every Girl Would Want
99 Impossibly Small And Cute Tattoos Every Girl Would Want
Like a lot of the placements...gives good ides for cute and tiny tattoos
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela