Och så var det söndag igen

Publicerad 2014-03-23 22:20:43 i Allmänt,

 
 
 
Och jag känner redan nu att jag vill ha helg NU. IGEN. Bara för att jag har haft en sån rolig helg.
 
I fredags var det storfest på Kettils för flera av dom som bor nån annanstans var hemma över helgen. Så Ebba, Didde, Anton och Tove var hemma. Vi var väl nästan 20 pers ihoptryckta i tv-rummet när vi var som flest. Det var dricklekar, mycket kramar och framförallt mycket skratt. Måste ärligt säga att jag är så glad över att få känna dessa människor.
Lite höjdpunkter av kvällen som jag måste skriva ner för att komma ihåg:
Pilotsonen bjöd på lite förhandslyssning på EPn dom släpper imorgon. Så himla himla braaaaa.
Ölspelet var så himla kul bara för att vi var så många och regeln "man får inte peka på nån" var svinsvår för alla att hålla.
Det har pratats länge om att Jonathan och David har velat ta sönder tv-bordet dom har, som egentligen är Antons. Men i fredags tog dom tag i det och plötsligt var det bara en hög kvar av bordet.
Sen gick vi ut på Harrys och Platens. Harrys var första gången för mig! Det var spännande med en annan typ av människor där...hah...  Och som alltid under kvällen tappade vi bort hälften av gänget. Har aldrig sett Jonathan och Isak så fulla, bilden av Isak helt borta i blicken med kebabsås runt hela munnen var priceless. Och när han fick för sig att börja stånga alla hahaha åhh. Ebba och Didde försvann under kvällen men dom hade gått hem tidigare och lagt sig i deras bil för att sova, för ingen hade nyckel. Alltså när Sebbe och jag hittade dom i bilen helt genomfrusna, stackarna. När dom får komma in till lägenheten så börjar Ebba gråta av glädje. "Näe jag är bara så himla lycklig nu!" brister hon ut sen när hon är nerbäddad. Sen somnade vi alla tillslut efter lite konflikter vart alla skulle sova, vilket resulterade att jag fick en tv-spelskonsoll i huvudet :-) Sånt man får räkna med...
 
Men som saaaagt, en väldigt väldigt rolig kväll. Tog tyvärr bara två foton, tv-bordshögen och Antons min när han får se vad som är kvar av bordet.
 

 
 
 
 
 
På lördagen kom jag hem vid lunch, duschade, sov några timmar och sen tog tag i livet igen. Det blev att åka in till kettils igen men den här gången var det mycket lugnare tempo. Vi gjorde våfflor och kollade på tv och dålig skräckfilm. Myskväll helt enkelt. Ja! Där har ni min helg! Nu måste jag sova gnatt!
 

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2014-03-29 15:18:38

hahaha WÄÄäÄÄ saknar det där livet!!!!! kmr hem när jag har påsklov EN HEL VECKA HEJ HOJ FEST O DÄ=)

Svar: Jaaa Julia!! Glädjen alltså när ni som bor borta, kommer hem, den är STOR!! Åker ju 22 april så hoppas verkligen du hinner komma hem innan???
Sanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela