Internationella kvinnodagen

Publicerad 2014-03-08 12:15:03 i Allmänt,

 
 
 
 
Idag är det vår dag tjejer! Det ska jag fira med att åka in till Linköping med Lovisa och kolla på tal o grejor.
Det kommer bli intressant och kul!
 
 
Igår bestod de mesta av  dagen av Game of Thrones-maraton. Alltså! Är så fast! Varför är jag så jävla efter med bra serier??? :D:D:D Kommit till säsong 2 och är så jävla pepp på drakarna. Älskar Khaleesi :-)
 
 
 
Hoooopp! Den här bloggen har blivit nån "helgblogg" för på vardagarna händer det inte mycket ni!
Förra fredagen mös jag bara hos Lovisa. Wöööh älskar hennes hus, bara att myza ner sig i hennes soffa.
I lördags åkte jag in till Linköping, till kettils. Där var det en liten "fotbollslagsförfest", och jag :-) Men det var så himla kul! Jätteroligt att träffa några av dom i laget!
 
 
 
Naheeeeepp nu måste jag ner och ta på mig jackan, för nu kommer Lovisa snart HÄÄÄJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela