Torsdag idagidagidag

Publicerad 2014-01-16 12:23:39 i Allmänt, Musik,

 
 
 
Hej! Igår blev det en lite bättre onsdag än andra. Jobbet på onsdagar blir liiite roligare nu när Karin och jag får jobba mer ihop. Vi möblerade om ett av våra rum, vilket blev riktigt bra!
Sen efter jobbet hann jag bara komma hem och ladda om innan jag och Lovisa skulle fika. Satt på Gusto i några timmar. Nils och Theo kom dit också otippat nog så vi satt med dom också. Jättemys! Sen skjutsade Lovisa mig hem och jag hann sitta ner bara en stund innan jag skulle in till linkan. Hade nämligen fått med Calle på att se nya Hobbit. Alla verkar antingen ha hunnit se den eller bara inte vill se den.... Så det var ju inte direkt fullt i biosalongen. Men va bra den var! Självklart måste jag se tredje delen nu! Dock var den väääldigt lång när man hade sovit 4 timmar och blev frusen efter halva filmen....
 
 
 
Idag fick jag sova ut till tio vilket var un-der-bart. Nu tänkte jag fylla på tékoppen och se ett avsnitt med Supernatural. Seeeeen börjar jag jobba klockan fyra.
 
 
 
 
En annan sak! Moto Boy har ju äntligen kommit ut med nytt!! Åh som man lyssnade på Young Love och Beat Heart för några år sen och kände sig sådär hjärtekrossad. Ser fram emot hans nya album!
 
Moto Boy – Someday
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela