Tisdag

Publicerad 2014-01-14 17:22:21 i Allmänt,

 
 
Idag äre tisdaaaaaaaag. Kämpar på med att komma in i dygnsrytmen att gå upp halv fem. Går SÅDÄR.
Nåja, har jobbat idag. Sen har jag druckit kaffe och tjötat med mamma. Efter det tränade jag vidare på pianospelandet. På två dagar så tycker jag ändå jag har kommit ganska långt. Men visst, jag kunde ju ha valt ett enklare pianostycke om jag ville ha det enklare såhär i början.... Älskar att man inte behöver skaffa nån pianolärare längre idag. Det är bara att göra som jag, gå in på youtube och skriva in "how to play..." sen har man sin privata pianolärare i datan. Älskar youtube!
 
 
Älskar också facebook lite just nu. Blivit lite polers med en tjej som också anmält till sig till reseledarutbildningen. Pga att jag hitta en facebook-grupp och hon svarade på mitt inlägg där jag ropade efter nån kompiz. Och vad är oddsen att hon kommer från Habo, där min brors flickvän kommer ifrån? Aaaa small world. Hon verkar vara kalastrevlig och verkar ha samma resmål som jag. Såatteh...verkar iallafall ha en optimal person att kunna hänga med. Idag är det 100 dagar kvar tills jag åker! Tjohej!
 
Annars då....så..... Var jag hemma hela helgen och bara mös med film, tv och tv-spel(?). Skönt!
 
 
 
Nu ska jag börja med tredje säsongen av Supernatural och pussa på Tyson som ligger brevé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela