Nytt år, nya möjligheter, i år ska jag bli bättre på...KÄFT!

Publicerad 2014-01-04 15:58:21 i Allmänt,

 
 
 
OJ så stora hotellbilderna blev på föregående inlägg, sorry, såg inte det förrän nu hehe.
Aha så var det nytt år. Har inga direkt nyårslöften utan har bara som mål att årets sommar ska bli minst lika bra som förra årets var.
 
Nyårs blev ju lyckad också! God mat med 11 tjejer hos Josefin. Vi bestämde oss tillslut att gå ner till Meet till och börja med. Fick ju fira nyår med bror min som styrde med musiken därnere. Haha och även pappa var där med sina "polare" en stund så halva familjen var ju där med mig. Aaaaa sen dansa, skåla med champagne på tolvslaget, kolla fyrverkerier, in och dansa igen och sen var klockan stängning. Hitta ingen rolig efterfest såatteh... Wilma och jag var väl hemma hos mig där efter tre och somnade gott.
 

Jaaa sen har jag jobbat lite o sådäraaa. Ska mest få jobba på morgonen nu så jag kan börja planera saker på eftermiddagen!! Kompisar nu vet ni!! Hör av er! (Förutom torsdag då....) Det blir nog bra. Även fast jag dör lite varje gång inombords när jag måste gå upp klocka halv fem. :))))
 
 
Nej nu ska jag föna håret och seen hänga med Wilma HÄJ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela