Helgen!

Publicerad 2014-01-26 17:01:01 i Allmänt,

 
 
Jaha så var den här helgen över också. Veckorna går så himla snabbt nu?? Och helgerna lika snabbt dessvärre.
I fredags åkte jag in till Linköping och drack och myste hos Sofia&Jessica. Sen tog vi oss till Konsert&Kongress där Pilotsonen skulle spela live för första gången. Dom var så himla bra!!! Efter det packades det snabbt ner instrument och grejor för alla skulle vidare till Kettils. Men först gick några av oss hem till Sofia igen och pratade och tog diverse snapchats. Sen när vi hade varit i Kettils ett tag så gick vi tillslut ut på Platens. Vilket var väldigt kul nu när det var länge sen jag var ute med hela det gänget. Fick även träffa på massa från Sofias klass, mys!
 
 
 
 
 
 
 
JA! Det var fredagen! Igår så tittade jag först lite på fotboll på Dacke med Calle. Kan ju inte säga att jag var där för att jag är så extremt intresserad av fotboll. Var där mest för att heja lite på SIK och få köpa kaffe och bulle.
Sen gick jag hem för att förbereda hemmet lite för Lovisa och Linnéa skulle komma till mig. Vi drack vin och fixade oss till eventuell utgång. Jättemys att bara sitta med dom, prata och lyssna på musik. Troligen blev det för mys för mig för att känna peppen att ut och rådansa. Såååå det blev att stanna hemma för mig. Kollade på film, men hann bara kolla ett tag innan jag följde med Calle som skulle skjutsa in några till Linköping. Agerade kartläsare/dj till musiken/sällskap i bilen. Det blev alltså en alldeles lagom lördag för mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela