Fredag är min favvodaaaaag!

Publicerad 2014-01-24 12:25:05 i Allmänt,

 
 
 
Oj nu var det sådär länge sen jag bloggade.
 
 
Okej höjdpunkten förra veckan var i lördags, då jag gick ut med några väldigt trevliga människor. Jag hämtade upp Lovisa och vi styrde mot Spångsholm. Där skulle vi förfesta hos Theo med Nils, Anton och Jacob. Så jääääkla kul att få träffa dom nu när vi inte setts på länge. Och dessutom aldrig förfestat/gått ut ihop. Under kvällen gjorde vi bland annat en väldigt misslyckad harlem shake, sånt är kul att kolla på dagen efter jeeez. Sen åkte vi minus Lovisa till Linköping och gick uuuut. Det var kuuul dock väldigt packat med folk ute.
Sen sprang vi som aldrig förr till tåget och jag trodde jag skulle dö av konditionsbrist..... Men vi hann!(för tåget var försenat...)
 

Nu i veckan har jag väl bara gjort en rolig grej vilket var att luncha med Lovisa på Albacken, myyys. Att fika eller luncha med Lovisa minst en gång i veckan gör mig gott!
 
Ikväll ska jag titta på livemusik! Ska in till Linköping och kolla när bl.a Pilotsonen ska spela. Ska få träffa Sofia och Jessica också, ska bli så najs!
 
 
HÄJ

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2014-01-24 19:13:47

Gullunge!<3 ha så kul ikväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela