hEJ HEJ halLÅ

Publicerad 2014-02-06 12:33:31 i Allmänt,

 
 
Okeeeeeeej skulle ju skrivit om förra helgen men det tog ju lite tid nu....
 

MEN! I lördags var vi hos Nils och lagade egen pizza och drack vin. Äääälskar att helgmyza med dessa människor. Efter några timmar åkte vi in till Linköping och satte oss på BK. Jättejätte trevligt som sagt! Jag snor Lovisas bilder från hennes blögg, hon som var duktig på att ta lite bilder. Ignorera min jätte-obehagliga-peddoblick hahahahaha aaee blä.
 
 
 
 
 
 
 
 
Just det ja, kollade även på bio förra onsdagen. Fick med mig min bio-polare Calle att kolla på Wolf of Wallstreet. JÄTTEBRAAA! Framförallt ska Leonardo ha all beröm i världen. Fasen blir han inte snyggare och mer "stilig" ju äldre han blir? Min våta dröm med honom är inte en vit skjorta som i Titanic, NAJ vill ha honom med en as stilig kostym!
 
Annan grej jag tänkt på nu i veckan. Kan vi inte bara bojkotta hela OS-grejen? Allt detta om att journalister berättar hur förjävligt det ser ut där, fattigt folk körs bort för att det ska "se bra ut utifrån", folk har fått jobba ihjäl sig för att få alla byggnader klart och sist men verkligen inte minst, deras äckliga jävla förakt mot homosexualitet. Ryssland, vilket makalöst vidrigt land.
 
 
 
Nu sitter jag och lyssnar på Linnea Henrikssons nya låtar. In och lyssna hörrni!
Tycker om henne så mycket som person??? Älskar när hon är med på program, verkar va så varm och snäll person!
Linnea Henriksson - Du söker bråk, jag kräver dans
 
 
Och till sist så tycker jag att ni ska kolla in programmet Jills Veranda. Kolla på svt play. Jättebra!!! Framförallt gästerna som kommer till Jill är rrrriktigt intressanta.
 
 
 
Idag är det mitt sista pass för veckan och även favoritpasset! Kvällspasset<333
Blivit förkyld också, så hoppas jag inte snorar på nån hotellgäst. Nu ska jag bara söfta tills jag börjar. Häj.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela