Tröttsöndag

Publicerad 2014-08-31 14:49:07 i Allmänt,

 
 
Skrivlusten är inte på topp här på bloggen kan jag säga. Nååååååååja!
Har iallafall kommit ut ur huset på lite roligheter. Förra helgen var jag hos kettils och det var väl trevligt som vanligt. Dock sög det att Isabelle och jag inte kom in på Sliver så vi fick hänga själva på Platens. Måste även lära mig att det oftast är värt det att ta sista tåget hem. Fick dra nitlotten och sova i tältsängen med Adam. Vi låg som två sillar. Eller Adam är mer en lax och jag var sillen. Det var sista gången man fick hänga i kettilslägisen innan dom flyttar. Kommer allt sakna den!
 
I tisdags åkte jag in till linköping med Arjeta o co för att se demonstrationen. Men tyvärr missade vi den med minuter. Sämsta-demonstranterna-priset går till oss :D
Seeen har jag fått hoppa in och jobba på Miskarp igen. Det var kul att träffa dom gamla kollegorna, men fasen, saknar inte jobbet alls. Det kommer vara precis lagom att hoppa in där och jobba då och då tills jag åker. Har inte direkt saknat dom dryga golfgubbarna. En började klappa högt bara för han ville att jag skulle komma?? Och dom var typ ensamma i det rummet??? Man klappar för i helvete inte på någon!! Blir så jävla irriterad på det folket som ska va så jävla fancy och sen har dom inga jävla manners alls.
 
Igår var jag på bio med Lovisa och hennes mamma. Det var myyys och Medicinen var bra för att va en svensk film.
Idag väntar jag i princip bara på att klockan ska bli sex så jag kan åka iväg och jobba. Är så jävla opepp :D Vill egentligen bara dega framför datan med typ Pinterest wööö.
 
Just det ja! Vet nu att jag kommer åka den 29 november med skidguidejobbet. Vi alla kollegor kommer att först åka till Livigno, Italien. Och det känns så fett! Jag har länge velat åka till Italien så det blir kalas att ha "kick-off" där. Sen därifrån kommer alla skickas iväg till sina destinationer de ska jobba på. Jag hoppas på att få stanna kvar någonstans i Italien :))))
 
Ahhh fatta att åka i så FETA BACKAR!!! Åh vad jag saknar att åka skidor! Har även sån jävla ångest över att inte åka "tillräckligt" bra. Jag kan ju inte göra sånna där flashiga slalomsvängar. Ber till gud att jag kommer lära mig snabbt så inte mina gäster jag ska ta hand om kommer skratta åt mig "/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela