Lever bara för helgerna nu yaoo

Publicerad 2014-04-03 12:35:56 i Allmänt,

 
 
 
Äntligen torsdag igen. Äntligen snart helg så jag får träffa folk jag tycker ooooom! Mina vardagar består annars av många, alldeles för långa eftermiddagsnaps och podcastpromenader.
Jag har börjat sakta men säkert bli sentimental med vänner och familj, nu när det är 19 (!!) dagar kvar tills jag åker. Har börjat krama Tyson lite för mycket, velat träffa vänner mest hela tiden, kommit på mig själv att bara sitta och kolla på "linköpingsgänget" och tänka vad mycket grejer jag kommer vilja berätta när jag är nere i España.
Anywhooo, jag är så jävla pepp på att bryta upp vardagen och tvinga mig resa iväg själv. Känner bara stress över att träffa alla så mycket som möjligt innan jag åker, även pga att jag ska hänga på Gotland hela sommaren och troligen blir det ingen snabbvisit hem. (Även fast jag är grymt sugen på Bråvalla....)
JULIA! Skriver här också, ser fram emot din hemkomst och hoppas du hinner komma hem innan jag åker??
 
 
Hörrni! I söndags kände jag mig riktigt "politisk" för första gången. Lyssnade på en av feministiskt initiativs talespersoner på LiU med Ida, Ellen, Sofia och Sebastian. Det var intressant att få mer koll. Och vilken dag söndagen var! Ida och jag åkte in tidigare till Linköping för att gå lite i affärer och hinna glassa på nån uteservering. Herregud, snacka om att hitta plats på någon av uteserveringarna är mission impossible så fort det är lite sol. Känns som linköpingsborna står med kikare från sin bostad och LÖPER ut så fort det blir sol.
Iallafall, sen mötte vi upp Ellen och styrde mot LiU. Vääääldigt kul att träffa Ellen nu när det var så länge sen! Väl på universitetsområdet var vi lite tidiga så vi gick till Valla som jag helt glömt bort att det finns. Alltså djur!! Kollade på kaniner, höns, getter, hästar aaa jag bara njöt ni! Vet vart jag skulle hänga på rasterna om jag pluggade på LiU..
 
 
Jaha nehe, snart börjar man jobba veckans sista pass. Och det ska bli kalasskönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela