I sneezed on the beat and the beat got sicker

Publicerad 2014-04-05 16:04:02 i Allmänt, Musik,

 
 
 
Det är ju trots allt lördag idag så då passar det ju inte bättre med att fira med att miss Yoncéyyy har släppt ännu en singel på spotify! Beyoncé – Partition
 
Har kommit hem från en lunch på Albacken med Lovisa och Theo. Det var myyys, gillarom mycket!
Jahaaaa och ikväll blir det att åka in till linkan till gänget, blir ingen större variation på helgerna här inte.
 
 
Tanken med det här inlägget att tipsa om om lite musik egentligen. Älskar ju att massa ny bra musik kommer med våren!
 
Adrian Lux – Sooner or Later
Gillar denna extra mycket när jag promenerar/springer
 
John Newman – Tribute
Blivit trött på hans förra singel, så blev klad när jag hitta denna.
 
Sabina Ddumba – Scarred For Life
Åh älskar alla låtar med starka röster från svarta kvinnor. (Blir nervös om man får skriva så?)
 
Weeping Willows – Lovers Never Say Goodbye
Myslåt.
 
Hedegaard – Happy Home
Bara en bra låt helt enkelt!
 
Charli XCX – You - Ha Ha Ha
Denna gick direkt till min förferrelista
 
Kayper – Out My Mind
Om man gillar synth/houselåtar, som jag nu har dille på //SynTharN
 
 
DÄR NI! Nu tänkte jag finlira mina naglar. Alltså är besatt av att måla naglar nu när jag äntligen har långa.
Igår köpte jag nagellack för en skamlig summa. Men har äntligen ett matt nagellack nu<33
Målade igår och målade om dom idag igen :))))  Det rosa sög lite bara för det behövdes så många lager för att bli fint. Tappade tålamodet att det skulle bli fint då MEN MEN. Äntligen kan jag gå loss på mina naglar!
 
Slänger in lite bilder på mina kompisar jag alltid svänger förbi på mina springturer. Hästarna och lammen! Tycker så mycket om min favvohäst som alltid kommer fram och hälsar. (fuck ni andra hästar som skiter i mig)
 
 
 
Äh en cambild på det också! Skåda nyansskillnaden på mitt ansikte och hand :-)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela