Wilmas och min Göteborgstripp

Publicerad 2013-11-21 14:38:21 i Resor,

 
 
 
Vi kan väl titta tillbaka i somras när Wilma och jag tog bussen ner till Göteborg och stannade där i två nätter
 
Vårat hotell var så himla fint!! Allt var så classy och hade lite "gubb-stil". Och vi hade bästa vädret hela tiden. Vi hade också flyt att boka våran lilla tripp just när Göteborg hade sin stadsfest, så det myllrade av folk och det fanns stånd och marknader lite här och var. Vi hann också äta på en jättefin fisk och skaldjursrestaurang, utan att egentligen veta att den var så fin... Vi kom dit svettiga och halvdana efter en heldag runtom i Göteborg, och upptäcker att det sitter mest fancy äldre folk därinne. Men det gjorde ingeeeet för maten var så god!
Vi hann också med Naturhistoriska, Universeum, Moderna Museet och traska runt i stora fina Slottsparken.
 
Den här trippen var lätt topp tre av det bästa i somras!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Näe nu saknar jag Wilma! Passande nog kommer hon hem imorgon! Då ska vi äta tapas och myza. Gaaah Wilma min älskade vän!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela