halloj

Publicerad 2013-11-09 14:42:48 i Allmänt,

 
 
 
Jaha man kanske ska uppdatera lite då.
 
Förra veckan hade jag inte tid till något annat än att hinna träffa Wilma så mycket som möjligt, som va hemma en vecka. Vi peppade bland annat för Halloweenfesten som var på Platens. Det var kul! Julia var också hemma så jag hann träffa på henne lite och dansa till RnB-klassiker på platens. Fint!
 
Den här veckan har inte varit vidare händelserik.... Försov mig i tisdags och fick världens panik bara för det är endast jag som har ansvaret på morgonen att hotellgästerna ska få frukost. Men jag hann med allt!
 
Sen har jag hunnit fika med Lovisa som har kommit hem igen. Underrrbart! Måste påminna mig själv att fika oftare med kompisar på vardagen så blir veckan mycket mer roligare.
 
 
 
Igår åkte jag Arjeta och Shippe in till Linköping för att va lite girly och fixa naglarna. Vi alla är ju veteraner på att bita på naglarna så det behövdes ju.... Vi var på en nagelsalong på gatan bortför Filbytergallerian, samma sida som Sportif. Ett nytt ställe som var jättefräsht och billigt. Gjorde förlängning av akrylnaglar (tror jag...) och betalade 250 spänn för det. Värt! Lily Garden Spa hette det ja! Dom har massage, fransförlängning och fotbad med fiskar också. Nu ska jag ligga i med dessa naglar och verkligen försöka sluta bita på naglarna. Efter 19 år så är det mer en dags för mig.

På kvällen åt jag pizza och drack rödvin hos Lovisa. Den kombinationen sitter aldrig fel! Sen efter lite idoltittande och mycket prat så tog vi beslutet att åka in till Linköping för att sätta oss nånstans ta en drink. Sagt och gjort fick vi löpa till station och bli svettiga på tåget. So fresh so clean<333 Vi satte oss tillrätta med varsin lite roligare drink på stället BK. Mysigt ställe måste jag säga! Så väääärt att bara åka in och sätta sig nånstans utan att känna "nej nu måste jag hetsdricka för snart ska vi ut!!!" Sen träffade vi på pingstvännerna och tog sällis till tåget hem.
 
 
 
 
Idag har jag kollat på Mitt i naturen Costa Rica och blivit helt amazed. Dit vill jag också åka till!! Detta ledde också till, att jag ännu en gång gick in på min drömvolontärresa och läste ännu en gång allt om den och ville så gärna trycka på boka-knappen.... Blir galen av att vänta!!! Har även fått världens sug efter att åka till sommarstugan på Gotland och bara hänga där i skogen. Vill också boka in det i min kalender!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela