Desperat behov av ny dator

Publicerad 2013-11-11 15:10:22 i Allmänt,

 
 
Häj alla läsare. Nu har musen/tangentbordet slutat funka på min laptop. Det går bra nu :)
 
Och jag har fortfarande inte skickat efter en ny dator. ORKANTE. Får inte hjälp av nån i familjen som jag vill ska rådgiva mig vilken laptop som skulle va bäst för mig!
 
 
 
Så nu sitter jag i kontoret och började precis ladda ner första säsongen av Supernatural. Har bestämt att det ska bli min nya serie att bli beroende av. Kalas!
Fasen va svårt det är att skriva nu med långa naglar. Hur gör ni andra??? Normala?? När blir man van med dessa löstoppisar? Det var ännu svårare att bli van med dom imorse på jobbet också, slog i dom ungefär 143 gånger men dom håller! Den asiatiske killen som gjorde mina naglar, gjorde dom bra!
 
 
 
Just idag längtar jag bara till fredag, för DÅ KOMMER WILMA HEM IGEN! HURRA! Dör lite av saknad efter henne på dom tråkiga vardagarna.
 
 
NAHE om man ska göra sig en senlunch á la nudelsoppa, som jag gör 90% av gångerna. Vill ta en promenix i eftermiddag men det känns så sjukt kallt ute. Skippar kanske det...och kollar på dokumentärer på svt....Men nej skoja, har ju för fan ingen dator längre. Bajs. Får väl läsa en bok då.
 
Förresten, ett litet tips, lyssna på Alex&Sigges podcast avsnitt 75. Det var deras bästa podcast på länge! Får sån hjärtsnörp när Alex började gråta när han pratade om sina minnen till sin pappa. Och Sigges romans med Maria, när han var ung och studerande i USA. Den historian var något utöver det vanliga! LYSSNA!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela