LOVE LUST FAITH + DREAMS

Publicerad 2013-05-23 00:20:25 i Allmänt, Musik,

 
 
 
Precis lyssnat igenom 30 Seconds To Mars nya album. Bra album!
Och långa musikvideosar är ju inte första gången dom gör, varsågoda
 
 
 
 
 
 
 

Annars då? Jo, känns som jag babblar om litauenresan mest hela tiden.
Igår hade Elsa och jag vår redovisning i aulan för ettorna och tvåorna om resan. Sen pratade jag om resan på engelskan... och idag åkte vi ner till Vänner Emellan och pratade om resan igen!
Vi blev tillfrågade att komma och prata om resan på ett annat ställe men tråkigt nog(nåja) ska ju Elsa iväg till amerikat så det blir inget. Skönt att få det överstökat!
Bara läsa vidare om medeltid kyrkhistoria då, heja Sanne. Nej pluggar så dåligt, sitter nu nattetid och skriver sammanfattning om det. Vet ju inte ens vad som är viktigt. Ingen vet ju vad Göran vill att vi ska göra.
 
 
NÄE nu får det vara bra med skrivande, nu ska jag sova! Börjar åtta imorgon också, tiiiidigt bland alla sovmorgonar :(
 
 
Jag imorgon ---->
 

Älskar Lindsay Lohan för det finns så härliga bilder på henne så man kan beskriva allt i sitt liv med hjälp av bilder på henne :))) Det kommer säkert komma fler här på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela