Jag älskar att Wilma alltid lägger en burn på vår plan, innan hon kör iväg

Publicerad 2013-05-15 23:19:54 i Allmänt,

 
 
 
Aggra sönder på allt idag efter skolan. Mamma fick snällt lyssna på allt.
Men alltså.... vissa människor? Vissa pallar man inte va låtsas-snäll mot hela tiden. Eller hur?
 
Nog om det. Blev bättre när jag fick middag och fick kolla på animal planet en stund tills Wilma kom och hämta upp mig. En göllig bebis-kakadua hade brutit benet :( Den lät som en gammaldags vattenkokare när vattnet är färdigt. Kul!
Wilma och jag tänkte träna ihop först, men nae... fika är ju betydligt roligare då.
Wilma och jag satte oss på Gusto, prata enbart engelska med honom (glömt vad han heter nu) i kassan, han är så snäääääll, sen satte oss på uteserveringen. SÅ SKÖNT. Sen när de skulle stänga tog vi en mcdrive kaffe och åkte till Skogsjön och satte oss där istället. ÄNNU SKÖNARE. Vi fick ju endel saker utrett.
Jo, jag tror allt det löser sig med vår framtid, vi-som-inte-ska-plugga-i-höst. Har ju flera planer nu....
Och kom på vad jag faktiskt skulle tänka mig kunna plugga till. Fan rätt schysst asså.
Vill också ha "ett andra hem" som Wilma har, hon har alltid Spanien som väntar på henne med massa roligt folk. Det blir ett mål i livet, att ha nått speciellt ställe som jag vet att jag alltid kan åka till!
 
 
Men först jobb....och pengar!! Och sen ska jag till Afrika och bara embracea miljön där.
Joina en lejonflock. Bli en av dom. Leva i lejonflocken i resten av mitt liv.
 
Det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela