Aaa-aa

Publicerad 2013-05-10 21:38:12 i Musik,

 
 

Vill bara se The Great Gatsby nununununu. Har jätte jätte höga förväntningar av den filmen.
Dels för all musik i den och sen utseendet på filmen överhuvudtaget, fina kläder, 1920-talet, lyyyyx!
 
 
 
 
 
 
 
 
Var i linkan idag med mamma. Hittade äntligen skor till studenten. Hitta as bekväma klackisar för mina fötter som är så inte till för klackskor. Kalas! Va inne i Twilfit för första gången tror jag? Fick professionell hjälp med "tuttisarna" som hon själv sa som jobba... Fick med mig en wonderbra till studentklänningen, för min klänning skulle ju va den sämsta att ha bh till eftersom det är tunt tyg lite både fram och bak.
Kändes så jäkla lyxigt att gå till Twilfit när man fick så bra hjälp med allt? Vill gå dit igen och köpa en asbra bh nu bara för det.
 
Åt tapas med mamma på Aioli. Alltså tapas är nu min favvisrätt(er). Älskar att plocka med smårätterna.
Var för övrigt najs att va i linköping bara för alla glada studenter som sprang runt med sina overaller/utklädnader. Mindre najs var att det var ovanligt mycket 12-åringar vid sminket när JAG vill kolla på sminket PÅ RIKTIGT för att KÖPA NÅTT. Dom kletar ju bara i ansiktet och leker med de....
Själv stog jag vid sminket för att vela mellan läppstift. Har velat köpa läppstift as länge nu men vågar inte!! Vet inte vilken färg man ska taaa. Sen när jag tog ett beslut, så fanns bara provexet kvar och ingen mer :')
 
 
 
 
Förresten hörde på radion att Centerns unga vill legalisera marijuana. Alltså vad har hänt med Sverige nu senare tin? Tycker det är så mycket bra med hasch och det är som alkohol-diskussioner överallt.
Kommer det en ny flowerpower-era snart?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela