Vardagslistan

Publicerad 2013-03-06 16:55:44 i Allmänt,

 
 

När vaknade du imorse?
Tjugo över sju,

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Om jag verkligen hade ställt klockan. Blir alltid fundersam när jag vaknar av mig själv TIDIGT. För det är inte "jag".

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Nejnej, ringer ytterst sällan. Ringer bara om jag absolut måste. "Jobbigt" att prata i telefon.

Vilket humör är du på?
Stressad och vill stampa argt i golvet som en femåring. Så trött på skolan!!

Vad har du på dig just nu?
Jeans, linne, tröja, strumpor, undisar och skinkostymen.

Har du ont någonstans?
Nej. Det var väl skönt det!

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Kött....En bra oxfilé kan man inte få nog av. Frödinge kladdkaka som efterrätt. Och ostbågar.

Hur mycket var din senaste lön på?
Får ju ingen lön. Fråga mig igen i sommar!

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Ett bamse-köp av kläder på Bik Bok.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Alltså allra första gången?? Oj. Troligen en spelsida? Eller Skunk? Google kanske?

Vad ska du göra ikväll?
Lära mig tyskaglosorna och skriva klart krönikan. Sen läsa i nk-boken. Äta fläskpannkaka.
Dö framför datorn eller tvn. Men först kanske jag ska hinna träna också.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Den första idag var King of the World av First Aid Kit. Den låten låter som sommar tycker jag!
Vill bara sätta på mig en sval klänning och dansa i köket i väntan på gäster en sen sommarkväll!
*drömmer mig bort*

Vad tycker du om din blogg?
Jaa asså... nån slags funktion när jag är frustrerad eller bara måste berätta nått kul för "nån.
Eller när jag bara vill lägga upp fina bilder eler fin musik. Det är ju ingen proffs-blogg direkt. Den är OK!

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Inte en aning! Glömmer bort dagar som en guldfisk.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Nää idag har jag nog inte fått nån komplimang. Alida sa att jag såg blek ut idag :))))

När fotade du något senast, och vad?
Imorse, tog kort på vindriktningar till geografiprovet så att jag kunde kolla på den snabbt innan jag skulle göra provet.

Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Nepp, den här månaden ska jag leva på bröd och vatten.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Mitt laptopskydd och min filt på min säng

Vad har du på dig idag?
Vanliga kläder. Men snart åker myskläderna på.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela