Söndag

Publicerad 2013-03-17 21:18:48 i Allmänt,

 
 
 
 
 
Långt uppehåll med bloggningen nu
 
 
Vad har hänt senast då?
Jo, mitt i min skolhets så fick jag maginfluensa förra veckan. Älskar att jag inte vill tro på det först. Att jag bara vakna mitt i natten och var tvungen att spy en gång, "bara sådär". Så var det icke. Hade spy-fest hela torsdagen spenderandes att ligga på badrumsgolvet. Sen blev jag inte människa förrän på söndagen.
 
Men nu i veckan är man igång igen. Fick provjobba i måndags på Miskarp och trivdes jättebra. High five till mig som fick jobba över första gången och kunna ta hela tre tallrikar samtidigt när jag just lärt mig det.
Sen har jag inte gjort mycket mer i veckodagarna än att va deprimerad över allt som ska vara klart. Blä.
 
I helgen har jag bara varit hemma och det var så skönt. På lördagen gick jag på 60-årsgalej för Charlie, pappas one and only jobbarkompis. Snälla Charlie som har filmat oss barn under hela våran uppväxt. Gun-Britt är inte sämre, världens snällaste som faktiskt tipsade mamma och pappa om mina namn, alltså Sanne Isabelle Louise. Det är henne jag ska tacka för ett så awesome namn!
Tanken var att va där en stund men vi stannade sist och jag gick hem vid tolv och då var ändå Marc och pappa kvar.
 
 
 
Idag har jag pluggat :))) chockerande!!!
 
Ska bli duktigare på att ta kort på vad jag gör numera, har typ inga från trean i skolan??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela