nörd-inlägg

Publicerad 2013-03-25 22:20:39 i Allmänt,

 
 
 
 
 
Jag måste bara tipsa er om BBC's "Africa"! Ifall ni vill se en mäktig naturfilm.
 
 
 
Den har tydligen gått på tv nu men den går att ladda ner på piratebay.
 
 
Ett annat tips om ni nu vill se den, ett måste är surroundljud på hög volym så du HÖR hur myrorna kryper eller hur åskan dundrar över hela Kongo.
 
 
Ett annat plus är han mysgubben som pratar, David Attenborough, som är med i dom flesta naturfilmer. Perfekta rösten att lyssna till!
 
 
Och......här slutar jag skriva innan min hybris blir alldeles för pinsam :))
 
Roligaste var i söndags, när Tyson sätter sig med mig och kollar på lejonen. Där satt Tyson och jag och diskuterade olika tekniker att jaga antiloper.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela