Kämpigt

Publicerad 2013-03-06 22:31:16 i Allmänt,

 
 
 
Vill att våren ska komma men har en sån ångest över April, hur den månaden ska funka.
Låt oss se vad som kommer hända:
 
- 2-3 april så är det studentkryssning. Var först väldigt opepp på hela grejen men nu när så många ska med så tror jag att det kan bli ett ganska bra dygn. Är inte rädd för att bli sjösjuk, man är ju veteran på färjor med Gotland, MEN är som vanligt rädd att spy i bussen dit eller hem :):):):)
 
- 7-14 april åker vi till Tyskland för att träffa våra tyskar som bodde hos oss. Även detta kommer nog bli ganska så fett om vi har roliga utflykter.
 
- Sen kommer ett stort engelska prov här den 17:e som skulle va kul att få bra på, plugga i Tyskland då...
 
- Cirkus den 21:e så kommer Elsa och jag åka till Litauen för vårt projektarbete och stanna där +- en vecka.
 
- Plus här nånstans ska helst allt till balen va kirrat och klart. Eller "allt", skor och smycken är kvar.
VAR hittar man vita skor med 5 cm klack??? Dåligt val av mig av klackhöjd märker jag nu efter...
 
- Sen ska jag introduceras på sommarjobbet här nånstans men frågan är om jag är i Litauen då, så då måste jag va jobbig och få göra det nån annan dag än dom andra
 
 
Så här kan vi dra slutsatsen att jag kommer va i skolan i April typ en vecka. Och det är ju kul att det blir flera resor, men samtidigt ångest över skolan och jag är ju också hemmakär. Och pengar! Jag ska överleva denna månad på så lite pengar som möjligt *fattig student lalalalala*
 
Kämpaaaaaa Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela