Har så svårt att skriva på bloggen nu för tiden

Publicerad 2013-03-03 20:33:02 i Allmänt,

 
 
 
 
Så himla skönt med en fredag utan något inplanerat. Det firade jag med HIMYM-maraton och popcorn.
I lördags var jag kulturell och följde med mamma & pappa på vernissage. Det var trevligt, dock favorittavlorna var lite över min budget så att säga. Sen lämnade jag föräldrarna i Linköping och åkte hem själv. Så himla härligt att köra i soligt väder, bra musik och man måste ha brillor för att slippa bli bländad.
Sen hem och greja, kolla på film och tillslut fixa mig till förfest hos Mimi med Elin. Med lite hets så kom jag tillslut iväg till Mimi och därifrån åkte vi vidare till Mantorp för att hämta upp Elin numero 2 och sen äta i Linköping.
Efter middagen på Steve's så hittade vi tillslut förfesten där vi skulle va innan utgången. Och vi hamnade på Platå, där det var riktigt trevligt. Ganska så mycket mjölbyfolk ute.
 
Höjdpunkten på kvällen var när Mimi och jag dansade själva.
En kille kommer fram och frågar om han fick bjuda oss på drinkar. Och Mimi reagerar blixtsnabbt och säger "Alltså.... det där är min flickvän :)" och pekar på mig. OJ så dåligt samvete han fick då. Sa förlåt flera gånger och försvann direkt. Såååaatteeh den kan ni ju testa om ni vill dansa själva utan att bli störda!
 
Haha den andra också att Mimi lura två killar att hon hade opererat sig till tjej för tre år sen. Det var också ganska underhållande att se.
 
 
 
Nahepp ska plugga vidare ni!

Kommentarer

Postat av: arre

Publicerad 2013-03-04 10:06:10

hahahahahahahah "det här är min flickvän" kan föreställa mig det hahahahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela