Peppen för imorgon

Publicerad 2013-06-27 23:25:56 i Allmänt,

 
 
 
 
Fyndade på stan idag! En mys-bh, bikini och en fin orange myströja, allt nedsatt!
Den att tröjan var orange var genomtänkt för imorgon.... Channel Orange! Klart vi ska ha något orange på oss imorgon när vi ska se Frank Ocean. Bara det att jag lyckades köpa exakt likadan tröja Sofia också hade köpt för det :))) Men det blir coolt, vi kommer inte tappa bort varandra.
 
 
Fikade sen hos svärsyrran Ella. Mys med henne och hundarna och katten. Alltså Lupo jäkla mysvalp som klumpedunsar med sina stora tassar.
 
 
Har visat mamma och pappa nu svt play och dom har fått världens AHA-känsla av det. "Man kan ju kolla på alla program såhär istället ju!!!?" säger mamma. You don't say :))) Nääämen inte lätt för gamla päronen att hänga med i teknikens värld. Så nu kan dom kolla på Morden i Midsommer när dom vill. Lycka.
 
 
Och lycka är det att jag börjar inse att jag ska se Frank Ocean imorgon. Kommer bli så mäktigt att se han köra Pyramids!!!!
 
 
 
MEN FÖRST ska jag till Sofias lägenhet, köpa plockmat, tapas, dricka vin med henne, Julia och Jessica. Aaa det låter bra ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela