Midsommar

Publicerad 2013-06-21 16:10:54 i Allmänt,



Firar alltså midsommar ensam, eller jaa på jobbet. Mamma och pappa drog till sommen med sina polare. Har bara legat i solen och läst bok idag. Bestämt att i sommar ska jag läsa massa böcker! Tråkigt att jag läser rätt så långsamt bara.

Tur att andré och David kom med matkassar och fixade till grillat. Annars hade jag gjort nudlar innan jobbet, och det hade väl varit lite tragiskt...
Så jag fick äta i tystnad medan dom sov bredvid i sin matkoma med radion i bakgrunden med låten Mambo nr 5...jaa feeeezt...

Nu dricker jag kaffe, läser bok och väntar på att få åka till jobbet och bli sysselsatt. Fast skulle lätt vilja slippa och läsa bok hela kvällen istället.

Hoppas gubbarna och tanterna inte är lika party idag som igår på miskarp.
Fasen håller på att bli tacklad när man ska förbi smidigt medan dom buggade loss till dansband.


Just det! En vecka kvar tills jag ska få se Frank Ocean!! Kalas jööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela