Jag är en sån "fri själ"

Publicerad 2013-06-25 16:02:49 i Allmänt,

 
 
Mina dagar börjar se likadana ut nu. Upp, äta frukost och sen sätta sig i solen och läsa bok/lyssna på radio.
Fick ett jag-bryr-mig-inte-ryck och solade toppless för vissa ställen av vår trädgård är så öde. Gud va retro jag var då. Önskade nästan att någon skulle ta en bild på mig med brillor och solhatt. Sedan ta instagramfiltret "1977" över den och sätta den på min vägg.
 
 
 
 
Idag har jag en grov beslutsångest. Ju mer ensam jag är, desto mer tänker jag på vad jag ska göra i höst.
Igår ringde otippat nog en tjej från Linköpings universitet från turismprogrammet, om jag hade några frågor.
Jaha nu gör dom tydligen så att dom ringer runt dom som sökt om man har några frågor. Det var ju trevligt men blev bokstavligt talat tagen ur sängen när dom ringde sådär. Kom inte på så roliga frågor...
 
 
 
NÅJA. Sen ska jag ta tag i att ringa mamman och fråga mer om au pair i Bryssel.
Just nu är jag på jag-ska-inte-åka-sidan. För några dagar sen var jag fasen pepp och nästan bestämt att jag skulle åka. MEN FASEN!? Tio månader i Bryssel, samtidigt som jag åker redan i Augusti??
Tror inte jag är så tuff att jag tar det beslutet och baaara draaar. Om inte mamman är jättebra på att övertala...
 
 
Är så velig med detta bara för jag vill inte va "en av dom" som fastnade i Mjölby och inte gjorde något "kul och galet" efter studenten. BLÄÄÄÄÄÄ
 
 
 
Så jobbigt att ringa också för jag.vill.inte.prata.i.telefon. Måste förbättra min fobi över att svara på okända nummer.
 
 
 
 
 
Nu ska jag ladda ner första avsnittet av true blood. HAR JU INTERNET PÅ MIN DATOR IGEN NU!
 

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2013-06-25 23:04:50

Åh True blood avsnittet är så bra! Är nästan avundsjuk på dig för att du inte har sett det än!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela