Det här med vad man "ska göra"

Publicerad 2013-06-19 14:04:55 i Allmänt,


Bloggar inte för min dator har inget internet... Och André "hinner" inte hjälpa mig. Och det är sååå jobbigt att blogga från mobilen :/

Men jag mår bra! Studenten är över och jag sörjer inte överdrivet mycket. Men visst är det lite sorgligt. Men nu har jag hela liiiivet framför mig.

Och nudå? Jo jag badar, solar, försöker planera framtiden med vänner, läser bok, jobbar och lyssnar lite väl mycket på Oskar Linnros.

Jag bokade biljett till bråvalla också för att se Frank Ocean!!! Jaaa!!!
Nu kan jag va lugn. Skulle inte va ok om jag missade honom nu när han kommer till Sverige.




Alltså denna att jag såg fram emot denna sommar att i lugn och ro planera vad jag vill göra.
NEJ då får jag flera alternativ och jag måste bestämma mig snart?!!
Åh jag är sämst på att ta beslut.

Men det grovaste alternativet: Ta mitt pick och pack i augusti och bosätta mig i Bryssel för att va barnflicka i tio månader (!!!!) åt en familj som verkar va för övrigt jättebra!
Världens möjlighet ju! Men verkligen inte det jag hade tänkt mig. Samtidigt kan jag inte sluta tänka att de 10 månaderna därnere kanske blir helt underbara?
Men tänk om jag blir helt ensam där och kanske inte alls får kontakt med barnen jag ska ta hand om?

Så himla ironiskt att jag blir tillfrågad att va au pair när jag sagt att jag aldrig får kontakt med barn. Men det är ju för att jag aldrig har fått nån chans att få va mycket med barn. Dom här pojkarna kanske jag får världens kontakt med?

Samtidigt vill jag ju också gå den där reseledarutbildningen! Och sen dra till Afrika. Men orkar jag skjuta upp de för TIO MÅNADER i ett land jag inte vet mycket om.

Ååååhhhh vill bara gå till en spåkvinna som kan se framtiden åt mig :-)
Eller så har vi en bloggröstning om vad jag ska göra? Eller?

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2013-06-22 21:12:57

Jag kan säga såhär, det är svårare än vad du tror att ta sitt pick och pack. Inte för att verka tråkig utan för att det är sant! Men det är en fantastisk möjlighet! :) hoppas att du har det bra där hemma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela