Söndag

Publicerad 2013-07-15 01:03:59 i Allmänt,


Alltså detta att varje gång jag ska blogga från mobilen så vill den aldrig ladda upp bilderna och sega sig :(((

Jag som ville visa er min köngliga tomatsoppa jag gjorde i veckan! Ja...man blir lätt imponerad på sina maträtter nu när man är ensam hemma. Fixade min vita tygkasse jag köpte på P&L som hade flera rostfläckar också! Den är jättevit nu!! Känner mig som en trollkarl!



Och ja... Jag blir lätt rastlös här hemma nu. Det är där dom små "projekten" kommer upp som mat och tvättning.

Men jag mår bra! Idag har jag kollat på nästan en hel säsong med Modern Family för vädret va så tråkigt. Marc kom förbi med Leika så jag fick krama på henne lite<33 lillhjärtat värms när hon numera vill sitta i mitt knä när dom hälsar på, åååhhh finaste hunden!

Har också hunnit äta på Meet igen med Moa och Elin. Var där i fredags och myste. Lika gott igen! Skulle inte förvåna mig om jag hinner plöja igenom menyn i sommar.
Så kul att Nadja kom förbi i sina militärkläder, nyss hemkommen från en paus i lumpen! Det var kul att få hör hennes historier från därifrån, deras straff dom har fått och allt haha.

Efter det trippade jag upp till vasaparken där Sofia, Kim, Kristina och hela company var. Alltså jag vet inte vad jag ska säga riktigt, men jag är så jäkla glad över att verkligen få träffa dessa. Känner lite "FINALLY!!" att vi har börjat ses nu på riktigt. Bitarna faller på plats så att säga. Dom blir ju nån blandning av vänner, storasystrar och lite mammor :))))) JAG TRIVS MED ER. SÅ HIMLA MYCKET. PUNKT.




Sen som alla andra måste jag väl skriva om vad jag kom in på av de jag sökte.
Kom faktiskt in på turismprogrammet i Linköping. Doooock när jag fick upp det på min dataskärm så kände jag verkligen ingenting. Så det får nog vänta... Iallafall blir det inget universitet för mig direkt i höst. Är alldeles för nöjd över att jobba och sen slippa tänka på nått efter det. Men antar att pluggsuget kommer nångång i framtiden.

Jag måste också ta tag i att boka biljett till Gotland för nu är min längtan dit stooooor. Vill helst va där när större av familjen är där samtidigt men samtidigt ska det funka om några kompizzar kommer över. Så måste verkligen bestämma datum typ...imorgon?? Innan alla biljetter tar slut. Måste till Gotland en kort tid iallafall i sommar annars får jag krupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela