Produktiv

Publicerad 2013-07-02 18:00:19 i Allmänt,

 
 
 
Idag gick jag upp efter ett... Det var en sån här dag då jag vaknade elva och tänkte aaaee ska ändå inte göra nått vettigt så kan somna om.
 
 
Hade jättemysig dröm att jag traskade runt i Visby med en fin man. Sen eskalerade allt när jag var i en djuraffär/djurpark där pappa blev anfallen av lejon. Jobbigt :/
 
 
Sen duschade jag, bäddade om sängen och dammsugade. Och där tog energin slut.
Har inte tagit på mig kläder än, än mina underkläder... och strumpor.
 
 
 
ALLTSÅ LIVET???? :( Ska inte jobba nu på jättelänge så jag kommer förmodligen föräta mig på kylskåpet och bosätta mig i min säng. Nånting.måste.hända. Jag måste GÖRA saker.
 
 
- Vill till Kolmården, Naturhistoriska eller Universeum, dom har utställning av dinosaurier nu!!
 
- Skulle vilja spendera en weekend i Göteborg
 
- Vill till smultronstället för dit måste man iallafall en gång varje sommar
 
- Vill hajka, ta med fikakorg och "vandra i naturen"
 
- Skulle va fint att hitta en billig resa i några dar eller en vecka nånstans varmt
 
 
 
 
Nu ska jag göra en magnifik kallsås till laxen.
Tog också på mig mys-orange-channel-orange-tröja och pyjamasshorts. Det får duga som outfit för idag.
 
HAAJ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela