kvällsuppis

Publicerad 2013-07-08 00:21:15 i Allmänt,

 
 
 
 
Kollat på naturfilm på svt play. Henrik Ekmans röst är så trygg i alla naturfilmer han pratar om!!
 
Nåja. Gick till Preem förut för jag blev så jävulskt sugen på ostbågar. Gick i pyjamasshorts dit. Så trygg är jag mot Preem nu. Får dock känslan av att en av tjejerna som jobbar där inte tycker om mig.
 
 
 
Jaaa just det. Fick jobba i fredags på Meet. Det var kul! Men första gången jag fick känna på en stressig arbetsplats. Ett tag var man nervig som tusan.
Igår gick jag till Herman på kvällen där vi va ett gäng som drack lite och hade allmänt trevligt. Ett par stack iväg för att gå ut i linköping medan vi andra stannade kvar och gick sen ner till Meet för att sitta där innan stängning.
Sen ett snabbt stopp på Sibylla för att sedan gå tillbaka för att bada i hans pool. Där hade vi stå-på-händer-tävling och hålla-andan-tävling tills vi alla började frysa som faaeen. Sen traskade jag hem i morgonsolen och träffade två harar. Kvällen var mys!! Det var fint att få träffa dom andra killarna nu när det var studenten senast!
 
 
 
 
Nu måste jag sova om jag ska orka vakta pappas verkstad när det ska komma grejer till honom
 
 
häääääj!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela