Kommer inte på nån rubrik nu

Publicerad 2013-07-25 00:43:25 i Allmänt,


Sådärja. Då har man jobbat färdigt nu innan jag åker till Gotland på måndag. Aaahhh längtar!

Har hunnit göra lite roliga saker i veckan. Hängt hemma hos Mimi och i måndags åkte vi, didde och Sebastian till väder för att bada. Sen kom andra efter jobb oså och då blev det volleybollspel. Dock var vi tjejer i lagen sådär omtyckta när spelet övergick till blodigt allvar...
BÄSTA när Mimi ska cykla runt plan och sen upp mot skogen för att sedan cykla ner. Långsamt kommer hon upp i backen och sen när hon är uppe händer nått. Hon börjar luta i extremt låg hastighet. Sen är hon borta i höggräset:') där blev de en enorm skrattfest.
Pga volleybollen så kom vi iväg sent så då fick man hetsfixa sig till mk och förfest i Motala. Jag hade panik från då fram till entrén på mk. Hitta inte kortet så jag fick betala donkenmat med mynt innan:))) SEN hittar jag kortet BAKOM körkortet när jag ska visa leg. Hatar när jag gömmer saker för mig själv.
Mk var kul! Länge sen nu!


Jaa sen har man jobbat lite. Lät mig dra 2225 spänn av en kund istället 225 :)
Tur att hon såg de direkt hehehhehe...


OCH IMORGON! Då blir se roadtrip med Kim och Sofia! Så taggad!
Vi ska explora uppe i Dalarnas dalaaar! Se vart vägen tar oss bah.
Kommer hem igen på lördag så hejs svejs!

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2013-07-25 04:15:20

Haha gömma kortet är ju en riktig klassiker för dig nu ju! Ha det bra i Dalarna och på ditt kära Gotland!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela