Bråvalla med bildeeeeer

Publicerad 2013-07-02 17:16:00 i Allmänt, Musik, Resor,

 
 
Tänker sno massa bilder från Sofia så kopiöst nu!
 
 
 
 
 
 
Bob-flaskan med vin i får va med på ett par kort
 
 
Dansa dansa dansa till Timbuktu!
 

 
 
 
 
Killen med softa polisonger och skön outfit är med i flera bilder i min mobil? Vet inte varför? Vem var han?
 
 
 
 
 
 
 
 
Fina fina Sofia
 
 
 
Klart vi ska ha en tredje bild på Hanapee. MÅSTE JU PASSA PÅ NU NÄR MAN TRÄFFA NA!
Julias min<3 I don't even
 
 
 
Här ska de ju va en bild på mig OCH Sofia men HÄR SER NI hur jäkla bra man mådde den dagen!
HÄR VARSÅGOD! Rama in mä'!

 
 
Eller nej, rama in oss!
 
 
 
 
*Sol i motljus* #sun #sunset #festival
 
 
Mitt under vår mysiga stund när vi satt i solnedgång så kraschade en humla i mitt hår.
HAHAHAHA KAN VI BARA TA EN MINUT OCH KOLLA PÅ MIN NÄS-ÖVERLÄPP????!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
bra dag.
 
BRA DAAAG!!! Nu vill jag att vi ska göra nån ny utflykt snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela