Bockar av grejerna inför balen en för en

Publicerad 2013-01-09 18:57:26 i Allmänt,

 
 
 
 
 
Mimi och jag tog tag i det idag och gick till Hon&Han igen för att se om nån va där så vi kunde boka tid.
Otroligt nog så var det öppet! Och dom hade tid till oss båda samtidigt, så det blir ju trevlans att fixa håret tillsammans där. Hoppas verkligen dom kan göra den uppsättningen jag har hittat som är jättefin men ändå "casual" och enkel. Sen tog vi en fika på Gusto, det var länge sen man va där!
 
 
 
Nu måste jag skriva vidare. Vill bara tipsa om att det isländska bandet Sigur Rós är nog just nu den bästa pluggmusiken.
Fin mäktig musik som jag inte har en aning om vad dom sjunger om. Googlade på dom förut. Nu vet jag att dom sjunger ibland på "hoppländska" som är ett påhittat språk. Underbart ju!
 
Sigur Ros – Hoppípolla
Sigur Ros – Varúð

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela