Vad händer??

Publicerad 2013-02-28 22:28:07 i



Inte ofta jag blir mållös av prov eller läxor. MEN när jag ska få tillbaka naturkunskapsprovet och VET att jag inte behöver vara orolig för jag skrev på ALLA frågor och tyckte jag kunde grunden på allt. Och som en käftsmäll får besked av Sven att jag inte klara provet??? Alltså va??? HUR kunde de gå till när jag kände mig säker på allt och skrev mycket på alla frågorna?
Vad är det frågan om egentligen!!??

Ska bli mycket intressant imorgon att få se mitt prov imorgon och läsa igenom det. Kommer ju bli ännu mera ledsen om nu Sven ändå har rätt... Men just nu känns det som han har tagit nån annans prov. Alltså att jag fick SÅ låga poäng funkar inte med hur mycket jag skrev. Jag plugga mycket till det här provet??

Okej att jag visste innan att det hade gått dåligt, men nu? Kan.bara.inte.ta.detta.



NOG OM MITT BÖL FÖR PROVET.


Åkte in till Linköping sen och spendera alldeles för mycket av studiebidraget på kläder. Men de var jag fan värd idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela