Lyckad måndag

Publicerad 2013-02-11 23:10:46 i



Haha alltså jag orkar inte. Skit måndag. Skrev ett inlägg precis men det skulle såklart försvinna nu.


Jag hade alltså mardrömmar inatt om biljettbokningen till beyoncé.
Hamnar i kö och efter ca 30 min kommer jag fram och då är alla biljetter slut. OOOORKAR INTEEEE

Var så pepp på vi som skulle kolla ihop, jag, Mimi, Sofia, Julia och Jessica.
MEN NEHE! Skitsamma, ska inte ge upp med att leta biljetter.


Sen kommer man hem och får jävligt tråkigt besked. Så himla himla tråkigt när nån i familjen ska drabbas av nått.


Nej nu vill jag inte va med längre på den här måndagen.

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2013-02-12 11:05:26

Allt kommer att ordna sig ska du se <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela