Gala var det ja

Publicerad 2013-02-25 19:21:00 i Musik,

 
 
 
 
Det har ju gått väldigt många galor nu på sistone på tv. Och jag har försökt se alla.
Måste visa favvo-klippen!
 
 
Gaygalan var ju för ett tag sen och jag blev så rörd när Jonas Gardell fick pris av kronprinsessan. Och Viktoria?? Tycker så mycket om henne ibland, så genomsnäll verkar hon ju va!
Älskar Jonas Gardell, och de han säger till Viktoria.
 ÄLSKAR ALLT MED KLIPPET!!!
 
 
 
 
 
Seeeeeeeeen tyckte jag om Loreens uppträdande på Gaygalan. Diggar hennes mystiska uppträdanden....
Skulle iförsig kunna lyssna på henne waila/eka med en hel låt, fiiiiint!
 
 
 
 
 
SEN hade vi ju Sveriges grammisgala. Som för övrigt var ganska stel gala.
Jag var mest pepp på att höra Oskar Linnros nya låt.
Hörde den samma morgon på P3 och tyckte den va helt okej.
Men sen på själva galan, att galan öppnas med hans uppträdande, VA SÅ BRA!
Ooooooooch nu lyssnar jag på hans nya låt varje dag. Sen är han ju förbannat snygg också.
OJ vad jag ser fram emot hans nya album!
 
 
 
 
 
 
 
 
Och nu vill jag se Oscarsgalan som gick inatt, men det får vänta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela