Söndagsfint - från vackra män till skor

Publicerad 2013-12-01 16:17:00 i Allmänt, Fint,

 
 
 
 
 
http://www.nadiaaboulhosn.com/ Kolla in hennes blogg
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Matt Corby mina damer och herrar. Måste vara Australiens vackraste kille dårå har jag bestämt. Kolla upp han på Spotify om ni redan inte har lyssnat på honom.
 
the great gatsby!
 
the great gatsby!
 
 
Idag har jag bara slösurfat. Köpt julklappar genom nätet, så sjukt smidigt. Sen har jag letat runt efter 20-tals kläder för i Februari vankas det 20-årsfest med det passande temat just 20-tal. Men trodde inte det skulle vara så sjukt svårt att hitta nått fint för en bra peng. Antingen hittar jag dåliga maskeradkläder eller jättefina klänningar från USA för flera tusenlappar... I fredags försökte mamam och jag hitta nått i vintageaffärer men hitta inget då heller. Men fasen, jag vill ha en smashing klänning! Letandet fortsätter!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela