Rooooadtrip till.......Linköping

Publicerad 2013-12-07 16:54:47 i Allmänt,

 
 
 
Jahaja. Trippen till Eslöv ställdes in pga odrägliga "Sven". OJ OJ OJ vad vi velade igår mellan att åka eller inte åka. Stod med packad väska i hallen och hade grov beslutsångest. Hann ringa dom andra ett tiotal gånger innan jag bestämde mig på riktigt att inte följa med pga för rädd. Och dom andra hann ju bara komma till Mjölby innan dom höll på att köra av vägen så dom ändrade sig ju också tillslut. Skönt! Här ska vi inte va så "yolo" att vi ger oss ut i stormen frivilligt.
 
Men det stoppade inte oss att ha en trevlig kväll. Tog tåget in till Linköping och styrde istället mot Kettilsgatan. Där bestämdes det att vi skulle göra hemlagad mat. Sagt och gjort så gjorde vi (Jessica och David) en underbar middag på baconlindad fläskfilé, sparris och pömmes. Under tiden det lagades mat var det plura-style i luften, musik i bakgrunden och folk sitter och dricker och tittar på haha. Sen åt vi alla middag vid matbordet (!!) med julmusik i bakgrunden. Jääääätte mysigt! Sen blev det idoltittande och glöggdrickande. Tyckte vi räddade upp kvällen som egentligen skulle ha slutat i Eslöv.
 
Seeeeen tåget hem och zzzznarka.
 
 
 
Nu tänkte jag ta tag i mitt liv och duscha. Ikväll blir det återigen häng i Kettilsgatan och troligen utgång.
 
 
Tog inga bilder under matlagningen eller middagen för då var telefonen *DJ* men här försökte vi få en inblick hur det skulle va om Adam var kortväxt. :')
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela