jaha nehe

Publicerad 2013-08-17 16:46:34 i Allmänt,

 
 
 
 
Hej kompisaaaaaaaaaar.
 
Vill bomba bloggen med massa sommarbilder, men ingen dator i detta hus vill reagera när jag kopplar in iphonen??? Vafalls!
 
Nu har jag varit iväg igen. Wilma och jag fick för oss att vi skulle åka till Göteborg. Så jag hittade ett jättemysigt hotell, Palace Hotell! Lägg det på minnet om ni ska till Göteborg! Så himla himla fint! Ligger jättebra också!
På våra två nätter i Göteborg hann vi gå på Naturhistoriska, Slottsparken, Universeum, Konstmuséet och massa annat ståhej i stan som hände p.g.a. att det var kulturkalas just då vi var. Matstånd överallt och små miniutställningar här och var. Plus att få bli polers med två italienare på hotellet som troligen jobbade med att hoppa fallskärm och hade eget jetplan (?) om vi hajade rätt. Så myz att höra Wilma prata spanska och italienska också. Och man själv står bredvid typ Jerry-style "Ja det kan väl hända att man kan spanska! POR FAVOR! GRACIAS SENORITA!"
 
VI HAR HAFT DET SÅ HIMLA BRA!! Vi tänkte likadant vad vi ville se och vart vi ville gå. Vi stressade aldrig men hann ändå med allt vi ville göra. Kanonbra!! Får dock sån ångest över att Wilma snart ska flytta.
Älskar den här sommaren bara för att jag har varit på så bra resor. Dalarna, Gotland och Göteborg.
 
 
 
 
 
 
Just nu sitter jag och plågar mig själv genom att titta på volontärresor. Att det ska kosta så för-e-bannat mycket. Om jag hade några miljoner så kunde jag bocka av alla djurresor jag vill göra i Afrika, Sydamerika och Asien :))
Meneeee man får väl ta tag och bli en duktig sparare helt enkelt.
 
 
Nu måste jag äta lite innan jag ska jobba. Sen efter jobbet ska jag hetsa till kräftskiva hos Nellie. Missar väl själva kräftskivan men kommer väl lagom till alla har blivit fulla och vågat släppa loss ;););)
 
 
 
HÄJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela