Jag vill lyfta av mitt "mojsiga" huvud och ställa undan det så länge

Publicerad 2013-08-29 16:00:46 i Allmänt,

 
 
 
Åh jag är sämst på allt blogga. Jag VILL ju blogga! Men min dator är ju semzt, jag måste köpa ny.
 
Och jag skulle vilja ha eran hjälp! Har ni tips på nån bra laptop som är snabb men billig? Ett plus är om det är en bra laptop som kanske klarar spel som typ....the sims... Är jättepepp på the sims i höst men vill ha det på min laptop isåfall. SÅ VA SÄGER NI? Har ni några tips?? :))))
 
 
Nu efter jobbet har jag bara vilat för inatt blev jag förkyld. Aaae har inte tid med det nu när det är mycket jobb. Weeii mitt första dubbelpass imorgon också, förkyldning på det så kommer man va död imorgon kväll :)
Närå blir nog bättre nu när jag proppade kroppen med värktabletter, citron och snart en och annan vitlöksklyfta. Kanske gör nån vodoomagi-grej också för att motverka förkyldningen att bryta ut, vem vet.
 

Nu tänkte jag börja kolla på serien Orange is the new black
 
 
 
 
P.S Ska ta tag i att blogga om dalarnaresan, Wilmas och min göteborgstrip och Sofias hejdåkalas.
Hajar ni att Wilma och Sofia har dragit?? Det har nog inte jag. Eller jo, när jag fick bli omkramad med Sofias trygga famn i Linköping så insåg jag nog lite det och fick smått panik. Typ känslan "ALLA ÅKER IVÄG FRÅN MIG?!??!"
 
Men faaasen vad glad jag är för dom att dom åker iväg och GÖR saker. Det ska jag också ta tag i snart så jag har någon resa/utbildning i vår att se fram emot.
 
 

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2013-08-29 19:32:16

<3<3<33<3<3<33333 mysis

Postat av: sufii

Publicerad 2013-09-03 17:53:34

taack sanne! :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela