Tar en lista för att skjuta upp skolarbeten ännu mer

Publicerad 2013-04-16 13:34:26 i Allmänt,

 
 
 

hur såg du ut för ett år sedan?

Vid den här tiden förra året hade jag precis kommit hem från Bryssel.

 

vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
Mycket engelska denna vecka så de va nog...."Yeah, like..." eller "Yeah I really like..." eller "
Och på tyska blev nog det mesta använda ordet "super" med bred tyska accent. Antonias pappa och jag komminucerade med varandra genom att säga super till allting bra.

har du någon fobi?
Ja med folk som har sandaler med strumpor i. Neevars men vet inte. Litar inte riktigt på människor med foppatofflor? Haha nejmen. Okej är rädd för spindlar när dom är på mig och när jag hör någon spy samtidigt som stanken kommer så vill jag också börja kaskadspy.

vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
Spagetti och köttfärssås hemma hos tyskfamiljen. Köttfärssåsen var så god!

vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
Pappa sa att jag hade en bra hållning. Jag går nämligen runt med balskorna idag för att töja på dom :)))

när kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
Att jag sökte till olika skolor igår även fast jag inte är så sugen. Även att jag har sprungit till tvättstugan flera gånger för att tvätta allt från Tyskland.

vad tror du kommer bli roligast i helgen?
Att få va hos Elin och Dennis. Alldeles för länge sen sist nu så det ska bli fint att få krama på Elin lite! Blev jättepepp nu att få prata med henne om våra resor vi gjort.

vilken är din pepplåt för tillfället?
Kaah – Vill bara leka mer   När denna kommer på P3 när jag kör bil, då blir det funky-överkroppsdans

vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
HAHA DÖTID??? Denna vecka?? Har inte haft nån dötid alls.

har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
Varit i Tyskland. Sett nya städer, sett Sachsenhausen, varit i tv-tornet, sett East Side Gallery- berlinmuren, upplevt skummare kvarter i Berlin med alternativa missbrukare, druckit riktig tysk öl.

vad oroar du dig för?
Framtiden är väl den största just nu. Jobbtankar, bli-när-jag-blir-stor-tankar, brist-på-pengar-tankar

vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
Oj vet inte. Såg varken Arnold Schwarzenegger eller nån annan känd tysk i Tyskland.
Peter Siepen på studentkryssningen måste väl ha varit den senaste.

vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
Om våren och sommaren hinner komma innan vi har bal och student. Jag börjar tvivla.

hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?’
Tar ju inga bilder på datan nuförtiden. Ni får en färsk bild från precis just nu.

 

har veckan varit bra än så länge?
Ja väldigt. Skönt med studiedagar så jag bara kan svira runt här hemma innan jag måste till skolan igen.

 


Nej nu ska jag till tvättstugan och sen ta tag i skolgrejer.

Kommentarer

Postat av: Guess whoo ;)))

Publicerad 2013-05-03 13:33:33

Så snygg du är tjejen :**

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela