Resa nummer två

Publicerad 2013-04-21 23:08:39 i Allmänt,

 
 
Jag hinner knappt blogga klart om Tysklandsresan innan jag ska iväg igen.
Den här gången hade jag allt under kontroll under packningen, inga tjut-attacker, bra där!
 
 
Imorgon åker alltså Elsa och jag till Litauen och stannar där en vecka. Vi åker dit för vårt projektarbete och följer med organisationen från Boxholm, Vänner emellan. Vi ska dit och inspektera "samhället" i Litauen kan man väl säga. Och jämföra med Sverige. Mja vi är väl inte helt hundra på vad exakt vi kommer skriva om. MEN jag tror det kommer falla naturligt när vi åker runt där på landet i Litauen. Det löööööser sig.
Hoppas på att få känna av riktigt "litauiskt" vårväder och kanske till och med få basta och bada i sjön som ligger bredvid vårt vandrarhem som vi kommer bo i, i veckan.
 
 
Annarschdååå?
 
 
Varit partypooper den här helgen och bara varit hemma och försökt vila bort förkylningen. Skulle ju gått till Elin och Dennis igår men var motvilligt hemma istället. Men nu är ögat bra igen och jag är inte lika beroende av nässpray.
Jag har också hunnit se oändliga mängder av Modern Family avsnitt, lite läxor, organisera spotifylistor och TAGIT PREMIÄRTUREN MED PAPPA I MERCACABBEN! Det var fett! Pappa förväntade sig att jag skulle köra men nej. Det ska VA SÅ att pappa kör raggarvarvet medan jag sitter bredvid och njuter. Dessutom är jag sugen på att om jag ska köra den igen så vill jag åka själv.....vet att pappa kommer anmärka massa grejer när jag kör och förklara att SANNE DETTA ÄR EN AUTOMATBIL OCH DÅ ÄRE SÅATTEE... Och det orkar jag inte riktigt :)
 
 
 
Jaha nehe, nu ska jag lägga mig. När jag är tillbaka så är jag förhoppningsvis lite klokare, lite mer berest och har ett par bilder att bjuda på.
 
Auf Wiedersehen

Kommentarer

Postat av: Din stalker

Publicerad 2013-04-22 08:58:46

Jag vill att du ska ha en läsartävling.

Svar: Väljer ut vilken av alla sponsorer jag ska ha juuuuu
Sanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela