Städning jaao

Publicerad 2012-09-21 17:15:08 i Allmänt,

 
 
 
Dålig uppdatering härni
 
 
Städat för fullt sen jag kom hem idag. Fint skare va till när tysken kommer imorgon. Tysken som ska bo här en vecka. Spännande ni!
 
Sen fick jag rycket och ville lyssna på en låt som jag bara inte kunde komma på vad den hette.
Sökte allt vad jag kunde på spotify och google, kunde ju inte ens texten på låten.
 
MEN TILLSLUT! Så hitta jag den! För ett tag fick jag låtsas att jag ligger på en strand vid solnedgången.
 
UB40 – Red Red Wine - Edit
 
 
Ahhhhh blir så relaxad vad låten. Och nu vet jag att han sjunger RED RED WIIIIINE!
 
 
 
 
 
Aja, ska lyssna på gammal musik nu medan golvet torkar. Sen ska jag skrapa bort spackel som André och pappa har spillt.
Lite hets här hemma, tysken kommer imorgon PLUS att André ska flytta hem igen till ett rum som är halvrenoverat och han ska helst flytta in imorgon?? Aaa ni förstår hur upp i varv mamma är.
Konstigt att André aldrig kan bli klar med saker i tid heller.
 
Lyssnar på den här listan medan pappa visslar med, iof de flesta låtarna har han själv visat mig och låtit mig få lyssna på dom i sådär...hela mitt liv
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela