Onsdag

Publicerad 2012-09-05 22:04:01 i Allmänt,

 
 
 
 
Har låtsas pluggat på tyskaglosorna hela kvällen. Egentligen har jag youtubat i princip hela kvällen.
Från att kolla på alla kanye west musikvideor, till roliga klipp, till när Alexander Skarsgård blir intervjuad.
 
 
Sånt här gör mig glad
 
 
 
1.
 
 
 
 
2.
 
 
 
3. Katter som sitter roligt är högt på roligt-listan!
 
 





4. Calles och mina mms-bilder
 
 
 
 
 
 
5. Den här är till dig Emma som jag boopar mest i skolan. Älskar att boopa dig<3
 
 
 
 
 
 
 

Jag hatar min hostaaaaaaaaaa. Hur länge ska det hålla i sig???
Nej måste komma upp skapligt imorgon. Börjar dagen med tyska och HETSEN som uppkommer när vi är 32 pers i gruppen men inte lika många stolar. Har kommit sent flera gånger... Som tur var så sparar dom alltid en plats åt mig, mina polare. Tur vi är coola treor som kan paxa platser.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela