Tjena

Publicerad 2012-10-13 03:37:51 i


Här sitter man med nudlarna framför sig som de senaste sena kvällarna.
Som sagt, då har man äntligen gått ut i linkan och sett ågatan.


Okej vad fick jag ut av denna kväll då? Joo att hur sköna och härliga Wilma och Elin verkligen är. Innan har jag bara grävt på dom båda på ytan. Idag blev det djupare grejer. Och så mycket vi hade gemensamt.
Elin kämpade tappert utan legg trots "hon var 20 år".
Och fuldanserna Wilma och jag drog. Jeeeeez tillslut ville.....ingen ha oss :)

Gråter av hur starkt jag gjorde nudlarna. Men GUD så gott! Rinner i både ögonen och näsan, GÖTT!

Träffade Alida också, yessss som jag hoppades! Låtsades höra vad hennes kompis sa, som vanligt när man är ute och musiken är för hög. Man nickar och säger jaa eller hur men har inte hört ett skit.


Nej nu får det va bra med bloggande. Mamma kom upp och tyckte jag skulle sluta med att göra nudlar och sova istället, men jag är ju hungrig...hela tiden. Ska äta vidare nu, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela