The 2nd Law

Publicerad 2012-10-01 19:41:37 i Musik,

 
 
 
 
Vilken dubbelmoral-dag jag hade igår. Spenderade min tid med två filmer och en fet godispåse. Sedan på kvällen så promenerade jag en timme med Alex & Sigges podcast i öronen. Det måste bli min nya vana, att lyssna på deras podcaster.
 
 

Hade sovmorgon idag men endå tyckte jag skoldagen sög. Så skönt att bara komma hem och göra té, the, te (välj eran favorit). Asså te är fan min last. Så mycket te jag dricker på en vecka... Köpte chai-te på Gotland och det smakar så gott! Det smakar höstmys och julafton! Lukten är nästan bättre än smaken...

Nejmen nog om min besatthet av te.
 
 
Försöker göra något vettigt med engelskaglosorna. Istället bloggar jag och njuter av Muses nya album.
Har varit så spänd!!!!!! Har varit så rädd att inte gilla albumet och känna "faa-aan så ska dom köra dom nya dåliga låtarna i December".
 
 
MEN ISTÄLLET ÄLSKAR JAG ALBUMET! Än så länge.... har inte lyssnat klart på hela än....
Älskar sen igår låten Follow Me. Muse spelade live på iTunesfestival-appen igår och då låg man i sängen och bara möööös medan jag kollade på dom på mobilen. OCH FICK SÅDANA RYSNINGAR AV DEN LÅTEN.
 
 
 
Skäms när jag skriver såhär egentligen. Ni som inte tycker om Muse förstår ju ingenting och känner bara NÄÄE. Men jag måste få skriva glädjen över att The 2nd Law var över förväntningarna.
Kan det inte bara bli den 6:e December nu?
Tycker omslaget är så fejnt också :):) Åh vill ha det som iphoneskal!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela