Prov på måndagar är ju också ett jävla påhitt

Publicerad 2012-10-14 16:20:00 i Allmänt,

 
 
 
 
Började plugga till engelskaprovet för 20 minuters sen. Hejaaaa!
Aa det är en sån dag idag, då jag inte kommer orka lägga tid till provet.

Har en period nu då jag egentligen inte orkar lägga tid på dom flesta skolgrejerna. Och tycker att inget av det är kul. Bläääää! Hoppas det är pga att hösten verkligen har kommit nu.
 
 
 
 
Ja just det, igår var vi ju servitriser på ett 40-års galej. Gick jättebra tycker jag. Höjdpunkten var ju att se lärare från Kungshöga på fester hur dom är. Tångring bara körde på dansgolvet och Camilla var allt en danspingla också. Varför har jag inte Tångring i nått ämne? Han verkar va så skööön och skämtar om allt.
 
 
Tror den här helgen har tagit musten ur mig för inatt sov jag 12 timmar. Skön....t
Också en del av "min period", sover så jäkla mycket nu? Dödar för sovmornarna jag får på vardagarna och helgerna finns ingen gräns.
 
 
 
Dags att vakna till Sanne! Men än så länge ligger jag i Andrés säng och traglar på med glosorna....Tände ljus i hela hans rum för jag blev så jävulskt frusen.
Biter på naglarna gör jag också som en idiot *ångest över engelskaprovet*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela