Onsdag

Publicerad 2012-10-24 22:41:05 i Allmänt,


Ska försöka hålla fast i min mer regelbundna bloggning.
 
Roligaste som har hänt sen sist:
 
 
Jag skulle göra en imitation på Göran för Mimi innan religionen började. Ni vet, hur Göran spatserar omkring och SEN stormar fram till dom som sitter längst fram och står två millimeter ifrån bordet och stirrar intensivt på en för att se om man blev MINDBLOWN om vad han sa om Jesus alternativt Allah.
 
Mimi och jag skrattade gott, (klart jag skrattar med Mimi av mitt egna skämt), när vi ser att vår lilla lärarpraktikant skrattar i smyg åt Göran-imitationen!? Hur han diskret höll för munnen och tittade ner. Ahhh så kul :D:D
För övrigt så känner jag överhuvudtaget att han vill vara med i våra diskussioner men tar liksom inte steget... Ska försöka få in han nästa gång :)
 
 
 
Jahaja. Mer då? Joo trälar på med ryggträningen på rehaben, eller vad huset ska kallas. Gillade gubben som inte tränade så värst, utan istället gick efter byggarbetarna som kom in ibland i gymmet, och pratade med dom istället. I gymmet lyssnade jag på Alex&Sigges nya podcast som jag ääääälskade. Alex historia om hur han cirka 13 år smög sig in på en Kiss konsert.
 
 
 
 
Jaa, fick också G på engelskaprovet som kändes så dåligt så jag grät efteråt :D Trevlans trevlans!
Oooooch sen har jag EN näsborre som är förkyld. Den vill snora/bli täppt och kittla så jag vill nysa sönder. Vill nästan bli förkyld bara för att få slippa skolan ett par dagar....*hoppas*
 

Fasen känner mig ohälsosam också typ varje dag (men gjorde min bästa kladdkaka hitills!) så kanske ska bygga upp kvällspromenaden till kvällsjoggen. Värt att fundera på...sen om jag kommer göra det.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela